ترجمه آهنگ Miley Cyrus به اسم Someone Else

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

Miley Cyrus_Someone Else

 

 

If you're looking for love

 

اگه دنبال عشق میگردی،
Know that love don't live here anymore

 

بدون که عشق دیگه اینجا وجود نداره
He left with my heart

 

اون از قلبم بیرون رفت
They both walked through that door without me

 

هرجفتشون بدون من رفتند
If you're trying to find pity well you need to look somewhere else

 

اگه داری سعی میکنی دنبال دلسوزی بگردی ، خب نیاز داری دنبال کس دیگه ای باشی
'Cause I surely can't help you

 

چون مطمئنا نمیتونم بهت کمک کنم
I'm hurting myself

 

دارم به خودم صدمه میزنم
I've turned into someone else

 

به یه نفر دیگه تبدیل شده ام

I used to believe love conquers all

 

قبلا به این اعتقاد داشتم که عشق به همه غلبه میکنه
Cuz' that's what I've seen in movies

 

چون این چیزی بود که تو فیلم ها دیده بودم
Come to find out it's not like that at all

 

بیا و بفهم که مثل همه ی اونا نیست
You see real life's much different

 

تو میفهمی که زندگی واقعی خیلی متفاوته

I don't want to see you go

 

نمیخوام رفتنت رو ببینم
I only want to see you smile

 

فقط میخوام لبخندتو ببینم
It hurts so much just thinking of

 

فقط فکر کردنش خیلی صدمه میزنه
Felt like this for awhile
همچین احساسی برای مدتی
I can't stand to see you there

 

نمیتونم تحمل کنم که تورو اونجا ببینم
We cried we lied

 

ما گریه کردیم و دورغ گفتیم
Cannot pretend to change the fact

 

نمیتونم وانمود کنم که حقیقتی که...
That what we had could make us feel alive again

 

 باعث شد دوباره برای مدتی بتونیم احساس سرحال بودن بکنیم رو، تغییرش بدم

 


Hold me close, don't let me go, I hope

 

منو سفت بغل کن ، نذار برم
Tell me that now is not the end

 

امیدوارم بهم بگی که این آخرش نیست

 

If you're looking for love

 

اگه دنبال عشق میگردی،
Know that love don't live here anymore

 

بدون که عشق دیگه اینجا وجود نداره
He left with my heart

 

اون از قلبم بیرون رفت
They both walked through that door without me

 

هرجفتشون بدون من رفتند
If you're trying to find pity well you need to look somewhere else

 

اگه داری سعی میکنی دنبال دلسوزی بگردی ، خب نیاز داری دنبال کس دیگه ای باشی
'Cause I surely can't help you

 

چون مطمئنا نمیتونم بهت کمک کنم
I'm hurting myself

 

دارم به خودم صدمه میزنم
I've turned into someone else

 

به یه نفر دیگه تبدیل شده ام

I used to believe love conquers all

 

قبلا به این اعتقاد داشتم که عشق به همه غلبه میکنه
Cause that's what I felt when you held me

 

چون وقتی منو در اغوش گرفتی اینو حس کردم
I thought you'd catch me if I fall

 

فکر کردم که تو میفهمی اگه عاشقت بشم
And fill me up when I'm empty
و منو کامل کنی وقتی که پوچم

 


I don't want to see you go

 

نمیخوام رفتنت رو ببینم
I only want to see you smile

 

فقط میخوام لبخندتو ببینم
It hurts so much just thinking of

 

فقط فکر کردنش خیلی صدمه میزنه
Felt like this for awhile
همچین احساسی برای مدتی

I can't stand to see you there

 

نمیتونم تحمل کنم که تورو اونجا ببینم
We cried we lied

 

ما گریه کردیم و دورغ گفتیم
Cannot pretend to change the fact

 

نمیتونم وانمود کنم که حقیقتی که...
That what we had could make us feel alive again

 

 باعث شد دوباره برای مدتی بتونیم احساس سرحال بودن بکنیم رو، تغییرش بدم

 

 

 

If you're looking for love

 

اگه دنبال عشق میگردی،
Know that love don't live here anymore

 

بدون که عشق دیگه اینجا وجود نداره
He left with my heart

 

اون از قلبم بیرون رفت
They both walked through that door without me

 

هرجفتشون بدون من رفتند
If you're trying to find pity well you need to look somewhere else

 

اگه داری سعی میکنی دنبال دلسوزی بگردی ، خب نیاز داری دنبال کس دیگه ای باشی
'Cause I surely can't help you

 

چون مطمئنا نمیتونم بهت کمک کنم
I'm hurting myself

 

دارم به خودم صدمه میزنم
I've turned into someone else

 

به یه نفر دیگه تبدیل شده ام

 

 

 

Love is patient

 

عشق صبوری است
Love is selfless

 

 از خود گذشتگی است
Love is hopeful

 

عشق امیدواریست
Love is kind

 

عشق مهربونیه
Love is jealous

 

عشق حسوده
Love is selfish

 

عشق مغروره
Love is helpless

 

 عشق بیچارگیه
Love is blind

 

عشق احمق ( کور) بودنه

Love is patient

 

عشق صبوری است
Love is selfless

 

 از خود گذشتگی است
Love is hopeful

 

عشق امیدواریست
Love is kind

 

عشق مهربونیه
Love is jealous

 

عشق حسوده
Love is selfish

 

عشق مغروره
Love is helpless

 

 عشق بیچارگیه
Love is blind

 

عشق احمق ( کور) بودنه



Love is patient

 

عشق صبوری است
Love is selfless

 

 از خود گذشتگی است
Love is hopeful

 

عشق امیدواریست
Love is kind

 

عشق مهربونیه
Love is jealous

 

عشق حسوده
Love is selfish

 

عشق مغروره
Love is helpless

 

 عشق بیچارگیه
Love is blind

 

عشق احمق ( کور) بودنه

I've turned into someone else

من یه یه نفر دیگه تبدیل شده ام


نظرات شما عزیزان:

jgyu
ساعت12:24---20 مهر 1395
wtf???

Melika
ساعت12:48---2 دی 1392


sadaf
ساعت20:38---6 آذر 1392
merc...asheghe bangerzam
miley take


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:34 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 546
بازدید کل : 49582
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت